Ozlemonat Merhabalar, 6 aylık bebeğim için gözlük kullanamaya başlayacağız fakat bugun bir iki yere baktım biri atasun optikti. 2 yaştan başladığını söylediler. Nereden alacağım, bilen var mıdır? (İstanbul-anadolu yakası ikametim)
Deletedmom5454 Ozlemonat 6 ay mümkün mü gözlük takılması eli ile atar çizer ne bileyim sabit durmaz ki
bir_melek_annesi Ozlemonat ablamın kızına kullanmıştık biz normal optiğe gidip sipariş verdik sonra aldık gözlüğü
Ayssss1 Ozlemonat özel yapılıyor siye biliyorum ben 6 aylıkken gözlük kullanmaya başlamışım annem hep özel yaptırırdık derdi
bir_melek_annesi Deletedmom5454 basına takılıyor bebek olduğunu için deniz gözlüğü gibi vermişlerdi ablamın kızına
Ozlemonat Yeni doğan bebeklere bile veriliyormuş. Esnek bir yapıya sahipmiş. Fakat biz optikçiye de sorduk bulamadık. Medikalcıler de olabilir dedi onu da yarın araştırıcam artık
Ozlemonat SimaBeste bugun gittim. 2 yaştan başlıyor dedi. En küçük modeli denedik olmadı. Hiç bir şubesinde de bundan küçüğün olmadığını söyledi ne yazık kş
Serapcan Ozlemonat bize de 3 aylıkken verdi kullanmamıştık 6 aylık olduk şimdi anca kullanmaya başladık arkadan lastikle tutturuyorum doktor arkası lastikli bebekler için olanı var dedi ama optikçilerde öyle yok diyor ben anlamadım normal küçük gözlüğün kulak arkalarını yaptırdık bebeğimize göre lastikle de tutturuyorum anca öyle