Alya3361 makinenin yaptığı sağımla bebeğin emmesi bir değil canım üzülme aynı hataya bende düştüm sonra bi gün sağdım ama hiç süt gelmedi resmen sonra derste hocamın söyledikleri geldi aklıma aldım kızımı kucağıma emzirirken önce dinledim baktım yutkunuyo dedim demekki süt var, memeyi çıkardım ağzından baktım ki gayet güzel süt geliyo foşur foşur maşallah, bebeğin emmesiyle hormonlar uyarılıyo makine de duygu yok hormon yok demişti kadın doğum dersine giren hocam, doğru söylemiş, bebeğin kilo alımı iyi çişli bezi de 3 4 oluyosa gayette güzel doyuyodur hem ne kadar inanır moralini yüksek tutarsan sütün de o kadar olur 🌺