7 yaşında ve 2,5 aylık bir oğlum var anneler.. 2. Bebeğimizi isteyerek yaptık.. iki çocuk annesi olmak çok zormuş😂 büyük oğlum bu sene okula yeni başladı.. derslerine yetişmeye çok zorlanıyorum.. ve aynı zamanda çalışıyorum.. sanki bildiğim her şeyi unutmuşum çocuk konusunda.. bu duruma inşallah alışırım kısa zamanda, Allah sağlık versin önemli olan.. tecrübeli anneler zaman geçtikçe kolaylaşır dimi bu durum? Ruhum ve bedenim çok yorgun 😪