kbtmz Merhaba hanımlar oğlumun pastasını kendim yapmayı düşünüyorumda sizce pandispanyayı ben mi yapıyım ? markette satılanlardan mı alıyım ? Çok kararsızım 😕 daha önce pasta yapanlar önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
2minosprenses kbtmz ben hep kendim yaparim marketinki sunger gibi tatsiz tusuz hic guzel degil nefis yemekler youtube kanalinda var pandispanya tarifi birebir tutuyor 🤚😎
Dasbaby kbtmz https://www.hizliresim.com/mfns9z6 Valla biz Almanya’da yaşıyoruz 80.euro istediler saçma sapan bir pastaya oda sussuz bende gittim pastahaneye 25 Euro’ya üstü boş pasta yaptırdım.Ustunede süsleri çok makul bir fiyata alıp süsledim, şimdi pastanın üstündeki oyuncaklarla bebeğim oynuyor.Isterseniz sizde böyle yapabilirsiniz
kbtmz Balkizlarim kesme işlemini nasıl yapıyorsunuz acaba benim elim yatkın değildir eşik kesebilir miyim acaba? Birde içerisine şunu öneririm,şunu kessinlikle yapın dediğiniz birşey ?
2minosprenses kbtmz vallaha bi tane iple kesme alett var ondan almistim cok iyi oluyor onla boluyorum 👌
Balkizlarim kbtmz İp yöntemi ile kesiyorum 👌☺️ ipi yavaşça yarısına kadar getir sonra diğer yarısından yap coook narin al 😁 unu kabartma tozu nu vs elekten geçir ve bol karıştırın ki güzel olsun kabarsin. 😉♥️♥️
kbtmz Balkizlarim canım içine krema kullanıp dışına krem şantimi koyuyorsun ? Bşrfe hazır mı alıyorsun
kbtmz Mommqueen anladım ne güzel :) peki önerdiğiniz birşey var mı şunu şöyle yapabilirsiniz dediğiniz? Birde arasına neler katıyorsunuz ben şu markette satılan cartedor’un sosunu koymayı düşünüyorum.Nasıl olur sizcd 🙃
Mommqueen kbtmz olablir canım bizim burda oyle şeyler pek bulunmuyor ben gebelde arasnıda kendim yapıyorum sıvı cremayla beyaz cıkolatayı karstrp krema yapıyorum o cok lezzetli oluyor araya bu kremayı sürüp donmuş orman meyveleri koyuyorum çok yakşıyor https://ibb.co/GdwWqjs Böyle süslemiştim dışınıda fikir olur belki 🥰
Esra_61 Instagram’da Kübra pelvan var o da oğlu için yapmıştı o kadar güzel yapıyor ki bakmanızı öneririm🤗
kbtmz Cihaninannesiii çok güzel olmuş elinize sağlık bu arada pandispanya ve kremayı kendiniz mi yaptınız satın mı aldınız?
kbtmz Cihaninannesiii oooo maşallah size ya ne güzel pastalar yapmışsınız 😻 kremayı kendiniz mi yaptınız marketten mi aldınız acaba ?
kbtmz Dasbaby muhteşemsiniz,gerçekten çok mantıklı,burda satarlar mı bilmiyorum ama şansımı deniyeceğim teşekkürler ❤️ Birde pasta kremasını kendiniz mi yaptınız hazır mı aldınız acaba ?
Dasbaby kbtmz hayır canım hazır kreması.Oyle aldım.Evde yapsan aynı fiyata gelecek malzeme elektrik vs parası en iyisi böyle yap. 2 gün önceden üstü boş al süslemesini istemiyorum de sen süsle evde canım