ikierkekannesiii Şükürler olsun 23 temmuzdan beridir beklediğim kutum bugün kargoya verildi. Peki 2. Kutuyu nasıl aldınız hanımlar
Reyna 2minosprenses ankette aylık gelir kısmını 10.000 üstü secince cıkma şansı daha fazla oluyomus diye duymuştum ben öyle yapınca 2 kutu çıkmıştı
Cihaninannesiii Reyna bir yerde okumuştum ücretsiz verdikleri için sonradan dava açıyorlarmış diye doğrumudur acaba?