Ayazmom1 valla bizimki uyumayı hep reddediyor uykusu gelince uyumamak için ağlar şuan 8 aylık ve yine uyku gerilemesi yaşıyoruz. Ben 2. Ayında kolumun üstüne yatırıp kendime çevirip hızlı hızlı poposuna pat pat pış pış yaparak atlattım o süreci başka şekilde uyumadı yatağına yatırmalarım da hep uyanırdı 1 ay kadar sürdü.
sonra 3. Ayında meme reddi başladı aynı atak dönemi gibi gazı bi yandan zorluyordu. Hep aynı saatlerde aynı şeyleri yapmaya başladık düze o şekilde oturdu ve uykuyu az da olsa kabul etmeye başladı. Mesela uyandı biraz oynadık sonra emdi sonra gaz çıkardık yine emdi uyku vs akşamları banyo hep aynı rutinler. Bizimki çok ağlardı gazından pek mümkün olmazdı maalesef ama yapmaya çalışırdım