burjoosphere Teşekkür ederim inşallah 🙏 Karnı tok altı temiz bir şekilde beşiğine yatırdım. Yanına da bir sandalye koydum hiç konuşmadım. Piş piş yağmur sesiyle uyuyor benim oğlum. Onu da açtım. İlk 1 saat 32 dakika da uyudu. Bu süre içinde 5 kez ağladı, sakinleştirip tekrar beşiğine koydum. Ve uyudu tam 2 buçuk saate yakın. 2. Uykusuna 48 dakikada geçiş yaptı. 2 kere ağladı. Kucağıma aldım sakinleştirip tekrar beşiğine koydum. 1 buçuk saat uyudu. 3. Uykusuna 30 dakikada geçiş yaptı. 1 buçuk saat uyudu. Son olarak gece uykusuna 10 dakika da geçiş yaptı ve sabaha kadar uyudu. Akşam 9 da yattı,sabah 7 de kalktı. İlk gün böyle geçti ve bana göre süperdi. 3 gün bu şekildeydi. 4. Gün baya alıştı ve hiç ağlamadan uyumaya başladı. 1 haftanın sonunda oğlum artık kendi kendine en fazla yarım saat içinde uyumaya başladı. Bi maşallahını alırım 🥰😂