Kizlar selam
3 ay 29 günlük bebegim var. Emzirmek istediğimde memeden bir kaç fırt çekip ağlamaya başlıyor ya da memeye doğru yatırdığımda yine ağlıyor. Uykusu geliyor, sallıyorum uyumamak için yine katıla katıla ağlıyor. Bir taraftan elini ve oyuncaklarını hep ağzına götürüyor. Dişleri kaşınıyor. Geceleri 2,5 saate bir uyanıyor.
Kısacası surekli ağlıyor kizlar. Atak dönemine mi girdik naptik bilmiyorum hellllppp