1 aylık bebeğim için prima premium bebek bezi kullanıyoruz. Çişini yaptığında belinden sürekli sızdırıyor. Çocuk sırılsıklam oluyor bazen. Bacakları çok hareketli olduğundan sürekli bezini kaydırıyor ondan olabilir belki ama, aynı problemi yaşayanlar var mı? Şu bez çok iyi dediğiniz oldu mu hiç?