Kızlar ikizlerim 6 ayına girdi onlarla dışarı çıkamıyorum saten kontrol zamanlarında sağlık ocağına gidiyorum oda yakın çok hasta bişe olursa hastaneye gidioruz kendi arabanızla ben astronot mont isdedim İki tanesi pahalı oluyor eşim gerek yok nerde giycekler saten çok giyemicekler dediği için almak isdemiyor mont almasam sağlık ocağına hastaneye nasıl giydircem uyku tulumu giydircem olurmu ki ayaklarına ne almam lazm bide hiç bilgim yok kışlık alincakk üstleri başları olmuyor daha