yeni4747 Kızlar ek gıda popo da kızarıklık yanma yapar mı? Tadımlardayız şuan elmanın 2. Günü poposu yanık gibi oldu elmadan mı başka bişe mi anlamadım
bir_melek_annesi yeni4747 o yüzden olduğunu sanmam diş çıkarma belirtiside olabilir bebekler diş çıkarırken pişik olurmuş daha kötü olmadan ıslak mendil kullanma cnm ya yıka sil yada pamuk kullan
Teemo07 yeni4747 bizde aynı durumdayız. Elmadan sonra mı oldu kestiremiyorum. Armut vermiştim ondan da sonra olmuş olabilir. Yüzü de aynı şekilde. Vereli 4 gün oldu. Poposu da yüzü de kızarık.
yeni4747 bir_melek_annesi ıslak mendil ben Hazir bez kullanmıyorum hiç bende anlamadım şimdiye kadar pişik kremi bile kullanmadım tadım yapıyoruz ondan sandım artık ☹️
Teemo07 yeni4747 ağrısı yok gibi, rahat kakasını yapıyor aglamıyor cunku.. Ama yüzü canımı sıkıyor 😔 ptesi doktora götüreceğim. Biraz da gribimsi, sesi değişti. Bir yandan da onunla uğraşıyorum.
Pembebeyzmavi yeni4747 ek gıdanın başlangıcında kakanın kıvamı değiştiği içinde biraz kızarıklık yapabiliyor alışana kadar ama geçer
yeni4747 Pembebeyzmavi aaa öyle mi evet kaka hepten değişti zaten bide sesli kaka yapardı duymuyorum artık biraz popoya değer şekilde kalmıştı o yaktı belki de çok sağolun
yeni4747 Teemo07 çok geçmiş olsun buraya da yazarsanız çok mutlu olurum insallah önemli bişe değildi sıkmayın canınızı
Pembebeyzmavi yeni4747 büyük ihtimal ondandır artık yemek yediği için kakanın kıvamı biraz sert ve asidik oluyor ilk zamanlar yakar biraz
Gulsurmeli yeni4747 Annemiz, Açtığınız başlıkların , içerideki yazı ile alakalı olmalıdır. Örn: Acil, yardım, kızlar bir bakınn şeklinde tartışma başlığı açmak yasaktır.