Tugcetuncer bizimde oyle 2 aylik olcak 10 gun sonra hastaneden bi cikamadik oglumun cektigine ben yaniyorum artik bide fitik cikti dediginiz gibi bizde pazartesi gunu olucaz yarin yatisimiz var dogdu sariligi icin cok ugrastik git gel git gel kan ver idrar ver o gecti hastaneye yattik 10 gun idrar yolu enfeksiyonundan sonra kan degerleri dusuk cikti ona git gel bi dunya kan filan simdide fitik cikti zaten dogustan kalp hastasi ameliyat olucak ondanda Rabbim bizide evlatlarimizla siniyo heralde napalim iyi olsunlarda