BARANN24 Daha öncede postlarim vardı bebeğimi emziriyorum ama anne kavramını bilmez bide baba kavramını da babası işte gelir gider hiç tepki vermes daaha öncede. Postlar açmıştım acaba Allah korusun Otizm mi diye bu arada bebeğim erkek 8.5 aylık
bir_melek_annesi BARANN24 Burada sana biri evet otizmli veya hayır normal dese inancak mısın ? Her çocuğun gelişimi farklıdır endişelendiğin durumlar varsa doktora götür canım burada yazılanlara bakma
Akinege BARANN24 tek bır seye bakarak otızım diyemezsin kı bız burda tanı koyamayız belkı da bambaşka bır hastalık yada çok sağlıklı bır bebek en ıyısı doktora danışmak olur gereklı tetkikler olur
Duyulurum BARANN24 sadece umursamaz kendi halinde bir bebek olduğu için bunları yapıyor olabilir. konusmadiklari için sadece duygularını belli edebiliyorlar ve bazen etmemeyi tercih ediyorlar. Yaşadığınız ortam nasıl çok mu insan görüyor tam tersi az mı?
BARANN24 Akinege aile hekimi ve çocuk doktoru. Bişey gözükmüyor yani göz teması var dedi etrafına ilgili dedi ama bizde göz teması saniyelik yada adına bakması bakar ama hemen değil 4 5 kez çağırdığimda
bir_melek_annesi BARANN24 Tabiki endişelenmen normal ama çok post görüyorum acaba otizmli mi diye neden aklınıza kötü şeyler getiriyorsunuz daha çok küçük her bebeğin gelişimi davranışı farklıdır siz bi çocuk doktoruna danışın bence içiniz rahatlasın
Mom262627 BARANN24 evet benim kizim babsi gelince heycanlanirdi ama iki uc gun evde olsun artik takmiyordu goz temasi agulamasi herhangi bi takimtisi yoksa korkma isme bakma inanki 10. Aya dogru net oturdu daha kucuk
Mom262627 BARANN24 ya bazi bebekler fitrat geregide oyle durgun olur baska gozune carpan bsieyi varmi
BARANN24 Mom262627 var aslında mesala araba tekerleği çevirir dışarı çıktığımızda araba larin tekerleklerine bakar çamaşır makinesi bakar bu yüzden alır hekimi ve çocuk doktoruna sordum bişey gözükmüyor sağlıklı duruyor dedi
BARANN24 Aile hekimi ismi ile seslendi ceee ee yaptı bişey yok dedi çocuk doktoru da etrafına ilgilidir sağlıklı dedi