Merhaba hanımlar aralıkta. Sezeryan ile doğum yaptım. Ameliyatta 6 tane miyomumu aldı doktorum. 2 ay sonra kontrolde bir tane daha gördü pıhtı olabilir bekleyip görelim dedi ve maalesef büyümüş yani pıhtı değil alınması gerekiyor 😔haftaya prof. Bakacak sorun şu ki kızım benden hiç ayrılmıyor ameliyat derse ne yaparım ben😔 çok üzgünüm öyle yazmak istedim...