Ayca009 Merhaba anneler bebegim bi anda dün ishal oldu doktora götürdük enfeksiyon cikti bağırsak enfeksiyonu daha 23 günlüguz srup verdi bu durumu yasayan anneler varmi
Fatmanurr1mertt Ayca009 benm bebeğimde 7 aylık bizde de var aynı sorun ılac kullanıyorz bol bol sıvı tuketmesı lazm ama bebegnz daha cok kucuk insallah hemen gecer 🙏
Ayca009 Fatmanurr1mertt inşallah şurup kullanıyoruz bizde peki neden olurmus doktor size nedne olduğunu soyledimj