Merhaba anneler. Bende hamileyken göbek fıtığı oluşmuş. Doktorum çok ağır kaldırma demişti ama bebek büyüdükçe mecbur sürekli kucağıma aldım. Şu an 14 aylık kızım var kanımda ağrılar oluyordu. Dün hastaneye gittim fıtık büyümüş ameliyat olmalısın dedi. Zaten bunun başka çözümü olmadığımı biliyordum. Daha önce göbek fıtığı ameliyatı olan var mı acaba? Kaç günde toparlandınız süreç nasıl ilerledi çok korkuyorum 😞😪