kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebisleriniz tutunarak ayaga kalktiktan ne kadar sonra tutunarak yada tutunmadan desteksiz yurudu ?
Evhamlianne kaymakliekmekkadayifi benim bebiş 10 11 aylıkken falan yanılmıyorsam sıralamaya başladı, şu an yaşında maşallah evin içinde paytak paytak gidiyo😅
2minosprenses kaymakliekmekkadayifi her cocuk farkli oluyor benim ilk kiz 8 ayliken surundu 9 ayliken destekli yurudu 10 ayliken yuruyordu gerci ilk kizim herseyi erken yapti ama kucuk tembel 9 aylik daja yeni surunuyor tutunarak destekli ayaga kalkiyor bakalim ne zaman yuricek 🤨🤨🤣
xxNilaraxx kaymakliekmekkadayifi 7. Ayin basins tutunup klkiyodu. Su an 7. Ay bitmek uzere ve siralmyi cozdu tutunarak yuruyor. Ne zmn tutunmdan yurur onu bilmiyorum
Meryemcez kaymakliekmekkadayifi benim kızımda 10 ay 18 günlük 3 haftadır tutunarak yürüyor son bi haftadır da ellerini birakip dengesini saglayip adim atmaya başladı 2 3 adımı gecmiyor tabi
Keskeuyusamm Valla iki haftadır kızım tutunarak kalkıyor sıralıyor. Bakalım ben de bekliyorum. Ama sanırım yaşına yakın olur.
kaymakliekmekkadayifi Keskeuyusamm kac aylik su an sizinki acaba ? Siraliyorsa yavas yavas kendine guveni gelince birakirda ellerini :)
Keskeuyusamm kaymakliekmekkadayifi şuan 10 ay 27 günlük. İki haftadır sıralıyor da bakalım. Sizin kaç aylık. Sıralıyor mu ☺️
Keskeuyusamm Evhamlianne kuzum sıralama şey dimi. Kanepeden vs mesela tutunarak yan yan gitmesi doğru mudur?
kaymakliekmekkadayifi Keskeuyusamm su an 7 aylik bi suredir tutunup ayaga kalkiyor bugun artik baya baya rahat yapmaya basladi acaba onumuzde ne kadar sure var onu cok merak ediyorum :)
kaymakliekmekkadayifi xxNilaraxx benimkide 7 aylik tutunup kalkabiliyor insallah bi an once adim atmayida cozer de siralamaya başlar 😂
Keskeuyusamm Evhamlianne valla ben de ya 😂😂 sıralıyor diyorum ama yanlış bir şey de demek istemiyorum 😂