Prensesannesi38 Sizin bebişlerde de oldumu kızlarr napayım calpol vereyim mi 37.7 yükselecek gibi daha
OzlemDefne_ Prensesannesi38 evet yuksekir ilk dozu olduk gecen ay 37.5 i görünce 2 kez 4 saat aralıklarla verdim ben bebeğime öyle atlattık. Şifa olsun bebeğinize
NilMomm Prensesannesi38 bizde olduğumuz da eve gidince hemen calpol ver ve 4 saate 1 verebilirsin demişti. 37.5 oldu en fazla. 2-3 gün vermeye devam ettim aralıkları arttırıp.
Kk41 Prensesannesi38 38 e çıkmıştı daha da çıksaydı calpol verirdim düşmeye başlayınca vermekten vazgecmistm
Efeefe52 Prensesannesi38 ben ilk 2 dozda eve gelince direk calpol vermiştim. Onlarda sıkıntı olmamıştı ama üçüncü de 3 gün boyunca ateşi çıktı indi çıktı indi. calpol candır