GamzeNehir Pnrdnzysfars benimki 20 günlük tutmuyor emziği üstüne az bişeycik çikolata sürüyom sonra tutuyo😀
Yica Pnrdnzysfars tomme tippenin emziğini tuttu oğlum ucu meme ucuyla aynı belki de ondan bilmiyorum. Ben meme reddi yaşarız diye korkmuştum ama olmadı şükürler olsun ki
Melekatak Pnrdnzysfars ay verme ya bizimki tuttu şuan 6 aylık ağzından düştüğü anda uyanıyor çok kötü ilk ay gaz sancısından dolayı vermiştim şuan pişman oldum birdahaki çocuğum olsa asla vermem
Pnrdnzysfars Melekatak ya emzik emen cocuklar daha sakin oluyor yoksa sürekli meme de durmak istiyorlar sonra da kusuyor sürekli onun icin vermek istiyorum ilk cocukta cok zorlandm
GamzeNehir Pnrdnzysfars Valla bende karşıydum ama emzik vermeseydin kızım beni emzik gibi kullanıyordu sürekli emiyordu uyandığı zamanlar emzirmwden uyumuyordu mecbur kaldım yani
adanur Pnrdnzysfars genelde doğudan sonra arayı uzun tutmadan verilirse kabul eşdiyorlar. Ben 2.gün vermiştim
adanur Pnrdnzysfars aslında yenidoğanda çalışırken biz küvozdeki bebeklere verirdik 😒 eldivenler oluyor ya onun bir parmağının uç kısmına pamuk koyar bağlardık , emzik niyetine emerlerdi