Kızlar birtane abla var bebegi otizimli 9 aylıkken kendince farketmis sonra rapor falan almıs biraz buyuyunce ilk vermemisler falan neyse bugun bana dedi ki bebegin cok hareketli ve dikkat dagınıklıgı var dedi surekli bebegğnle ilgilen onu gozlemle otizim olabilir benim oglumda boyleydi dedi cidden oglum cok hareketli ayagı vs coraplarını cıkarıyor ayakları surekli tekme atma sekli yapıyor of içime bir sıkıntı dustu kaldı ya cocuk doktoruna sorayım dedim oda o anlamaz gelisim doktorları mı ne okuyormus ona gotur dedi 😔