Kızlar oğlum 16 aylık yanımda yatıyordu gitti yatağın ucuna yattı bende yanına gttm yattm tam ninni açıyordm ninniyle uyuyor o sırada yüz üstü aşşağı düştü , üst dudağının içi çok kanadı 1,5 saat oldu hâlâ ara ara kanıyor oynuyor çünkü diliyle. Burnuda kanadı , burnunuda çarpmş . 1,5 saat oldu sürekli gözlemliyormm ama hâlâ elim ayağım titrıyorr , bir şey olsa belirti verırdi dimi şimdiye kadar?? İlçede yaşıyoruz arkadaşmın oğluda böyle olmuştu burda cihazlar yok deyip yolluyolarmş o yüzden eşim bişey yapmazlar dedi götürmedi ama benım resmen panik atağım tuttu çok kötüyüm