HamzasMomy bebeğim doğduğundan beri kırmızı kabarıkları vardı, doktorlara sordum baska baska seyler dediler, kuzenimin basına geldiğini için kendim anladım sonradan ama konduramadım. Baska bi doktora gittim 45 günlükken hırıltısı var falan dedim bogazına bakınca doktor hemen yalnız alerjisi var süt alerjisi dedi yumurtada yeme dedi tahlil falan yapılmadı üç hafta diyet yap gel dedi. Cidden düzeldi yemeyince kabarıklıklar. Hırıltı huzursuzluk sümüksü kaka var yan etki olarak suan. Kulak arkalarındaki egzama bizde de var yüzü kuru pullanıyo hemen konakları geçmedi hala konakta bir egzama çeşidi. İnşallah hemen atlatırız, kuzenim çok çekti 10. Aya yakın bitti onun tamamen