Merhabalar, bebeği 9 aylık olupta annesinden ayrılmayan var mı acaba sürekli kucak istiyor hiç bir iş yapamıyorum. En kötüsü yaşadığım şehirde yalnızım. Çözüm bulan ya da ben olsam şöyle yapardım diyen annelerin yardımını bekliyorum yoksa çıldırıcam gerçekten 🙏🏻😢