Pasannesi Her mama içen fazla uyuyor diye bişey yok bebekten bebeğe değişir uyku kalitesi . Ama şöyle bişey var , mama içen bebek uzun süreli tok oluyor mama zor hazmedildigi için . Anne sütünun ise hazmı çok hızlı olduğu için bebek çabuk acikiyor ve tekrar emmek istiyor. Bide ilerleyen aylarda meme alışkanlık yaptığı ve bebekler anne sütüne alıştığı için sürekli uyanıyor açlıktan olmasa da sadece emmek için uyanıyorlar 🤗