9 günlük pamuk şekeri bir oğlum var elhamdülillah. Doğumum sezaryen oldu ve 38+0 da zorunlu olarak alındı,suyum yoktu ve gelişimde gerilik vardı. Bebeğim küçük dolduğu için emme,süt gelmesi konusunda çok sıkıntı çektim. Sarılık var dediler hem mama verdim hem süt sağdım. Şimdi artık emmeye geçsin istiyorum emziriyorum ama doymuyor. Çok üzülüyorum.iyi bakamıyormuşum gibi hissediyorum. Sanki artık ne uyku uyuyabilecekmişim,ne bebeğime yetebilecekmişim,ne eşimle eskisi gibi vakit geçirebilecekmişim nede evime yemeğime bakamayacakmışım gibi hissetmeye başladım. Hiç bir şey iyiye gitmeyecek ve bende hep böyle eksik hissedecekmişim gibi hissediyorum. Böyle olmam normal mi sizce ?