Merhaba sevgili anneler…Bir kaç gün önce doktor kontrolümüzde doktorumuz 2 aylık bebeğim için besin alerjisi olabileceğini, diyete başlamam gerektiğini söyledi. Ancak ben çocuk alerjisine gittim oradaki doktor şu anlık gerek olmadığını -5 gün beklememizi söyledi.zira bebeğimde reflü ve gaz dışında bir belirti yoktu. Ta ki bugüne kadar…Bugün kakasında yeşil şeyler olduğumu gördüm. 3 gündür bebelac thickenerı hipp mama ile karıştırıp veriyorum. Ondan olabilir mi ? Yoksa anne sütü ön süt/son süt dengesizliği olabilir mi ? Yardımcı olabilir misiniz ?