Cigdemm988 Bu hastaligi nasil gecirdiniz nasl yasadiniz koku tad kaybi ne zaaman geri geldi ev halkina bulastirdinizmi verilen ilaclar icildimi veya dogal yollarlami atlatildi lutfen bilgi bide bas agirsi yasadnizmi bu surecte ?
Muniss Cigdemm988 emzirdigim icin ilac verilmedi ev halki hep covid olduk koku ksybi oldu oda 20 innci gunde geri geldi dogal yollarla atlattim
EngineerMommm Cigdemm988 şuan covidim benim tahminime göre 14.gunum tad koku yoktu ama bugün itibariyle tad koku aliyrm çok şükür. İlk ben oldum eşime abime ve çocuğuma bulaştırdm hepimiz asiszdik annem babam çift doz asiliydi onlara bulaşmadi. İlaç kullanmadım emzrdgm için sürekli zencefil zerdeçal bal yedim ayvadenesi içtim nane limon yaptm ama kovid olduğumu blmyrdm öksürük baslaynca test yaptrdm
neslihan-87 Cigdemm988 Hafif grip gibi geçirdim 1 gün sırt ağrım ve ara ara hafif bir öksürüğüm oldu 2 ay tat koku gelmedi.Eşimden bana bulaştı şükür 2 evladımıza bulaştırmadan atlattık.Eşimde 1 gün dayanılmaz bir sırt ağrısı sıtma ateş ve öksürük oldu.İlaçları kullandık bir yan etki olmadı.Ayrıca vitamin takviye bitki çaylarıda içtik
Prensimmm01 Cigdemm988 koku kaybı olduğu gibi sirke gibi keskin kokuları sürekli kokladım bir doktorun videosunu izlemiştim 3 4 güne hemen geldi tad 1 hafta 10 günde anca geldi
Yigitalp02 Emzirirğim için hiç ilaç kullanmadım. Ekstra hiç birsey kullanmadım kendiliğinden geçti tam olarak 10. Gün iyileştim 2 ay önce atlattık fakat hala koku alamıyorum hiç Ne koklarsam yok alamıyorum koku