HaticeClk normalde 2 yıl olması gerekiyor diye biliyorum. benim arkadaşım bebeği 3 aylıkken hamile olduğunu olduğunu öğrendi sezaryen olmuştu
Doktoru vajinal muayene etmiş rahim toparlandığını söylemişti ama Çok dikkat etmesi gerekiyordu, hızlı kilo almaması gerekiyormuş iç dikişler için sorun yaşamadı çok şükür