19 aylik kizimi her gün parka çıkarıyorum elimden geldigince temiz hava iyi gelir diye bugünde güneşi görünce çıkarayım dedim arkadaşım ve çocuğuda vardi salıncağa binmek istedi binincede inmek istedi tam indirecekken kendini yere atti yüz üstü dudağı patladı her yeri kan revan içinde kaldı o kadar korktum ki elim ayagim boşaldı neyapacagimi bilemedim komşum geldi sagolsun doktora cikardik dudagi patlamis ama dikislik bisey yok dedi baskada bi islem yapmadan gonderdi kizim iyi ama ben hala kendime gelemedim cok korktum bir daha parka cikmaya korkarim artık Allah kimseyi evladiyla sınamasın cümlemizin evlatlarını korusun 🤲😭