Merhabalar hayırlı akşamlar kızlar. Menenjit aşısını bazı durumlardan dolayı yaptıramadık.Doktorumuzda çok üzerinde durmadı. Şimdi yaptırmak istiyorum ama biraz araştırdım kafam çok karıştı. Şuan 16 aylığız nimerix tek doz mu yapılması gerekiyor acaba?