Hafizenr Cuma sağlık ocağı doktoruma gittim, soğuk algınlığı dedi. Gece ateşim çıkınca ertesi gün test verdim her ihtimale karşılık. O süre içinde evde hiç takmadım griptir diye. Gece yarısı pozitif mesajı geldi. Ertesi günden itibaren birkaç gün ayrı odada takıldım, sadece emzirirken oğlumu gördüm ve n95 taktım. 4. gün eşim de pozitif çıkınca odaya o geçti, ben oğlumla ilgilendim. Gece oğlumla aynı odada da olsam maske hiç takmadım, maske zaten zararlı hele uyurken daha risk. O yüzden gündüzleri de 5. günden sonra takmadım evde. Çok şükür oğlumda 1 gün burun akıntısı dışında hiçbir şey olmadı. Zaten test sonucum gelene kadar geçen geçmiştir diye düşündüm hep. Maske uzun süre kullanımı zararlı, rahat alınan nefesin bile düzeniyle kalitesini bozuyor.