milasuna Muaziim kayseri deyim mantıyı burda çorba gibi yapıyorlar yanına tavuk patates pilav salata yapıyorlar ben mantıyı ana yemek olarak yerim ama
buzlulimonata Muaziim misaifir gelecekse mantiyi genelde ortaya koyuyolat öyle denk gelmistm birkac kez. Yanina da normal davet yemekleri oluyor genelde
Duyulurum Muaziim misafirse çorba salata ve tavuk kizartabilirsiniz. Çay sofrası olsaydı mantı börek ve tatlı olabilirdi
Miyu00 Muaziim yaprak sarması kuru dolma ya da köfte yanına biber falan kızartıp üzerine domates sarımsakla sos yaparsınız mantının yanına yakışıyor
Mrv38 Bir Kayserili olarak bizde mantı zaten sulu yapılıyor o yüzden yanına salata turşu çıkar sadece ama siz yoğurt ve salçalı yapacaksanız çorba salata gider başka bişi olmuyor yanına hamur zaten