Muaziim mecbur olmadıkça gidilmemesi gereken yer diye düşünüyorum 😅 bazı hastaneler ve doktorları ayrı tutmak lazım tabi.
1 hafta önce oğlum öyle bir ağlıyor ki çocuk morardı resmen son çözüm doktora götürelim dedik özele gitti 300 TL isteyince devlete gitmek zorunda kaldık. O kadar sıra bekledik ve o kadar pis ki anlatamam. Girdik doktorun yanına şikayetlerimi söylüyorum çocuğun bezi dolmuş ondan ağlıyor olmasın dedi gönderdi