Arkadaşlar bebeğimin süt alerjisi var ve mama içiyor. Hipp in 4. Ay itibaren kullanılan yulaflı mamasını dördüm ve doktorum 4. Aydan itibaren kullanabilirsin dedi 4 aylıkken kullanmaya başlatan oldu mu acaba bebekleriniz sevdi mi günde kaç tane verdiniz tok tutma süresi mama gibi 3 saat mi ?