Yunusilannnn ben sevmiyorum.hatta nefret ediyorum. Saticilar uzerinden prim kazaniyor.ulkeye gelen coğu ürün çinden geliyor pahali bilindik markalarda öyle.neyse bunlar uygur türklerini kullanarak bedavaya kamplarda calistirarak aileleriyle görüstürmeyerek türlü iskenceler yaparak insanlara bu aldiginiz ürünleri yaptiriyor. Ve trendyolu Çinliler aldı biz alisveris yapip pazarini büyüttükce zulm daha da artiyor ve yeni cografyalara ve yeni insanlara erişip zulmetmeyi planliyorlar bilin bakalim hangi ülkeler bunlar.üçüncü dünya ülkeleri.uygurlar başlangıc.ay çok uzattim ama konu şu ki o çok sevdiginiz trendyol sayesinde çok fazla insan zülm görüyor. Diyeceksiniz ki ay ordaki saticilara para kazandiriyorum yok iste o iş öyle degil her tıklamada kazanıyor ve büyüyor bu site.hatirlar misiniz bilmem bi ara basit bir haliyi bilmem kac liraya uçuk fiyatlara satiyorlardi altindan kayip olan çocuklari temsilen satildigi ortaya cikti.yani gizlice cocuk ticareti yapildi. Ve ortaya cikti gercek midir bilmem ama gercekse bu cok korkunç. Ki H&M çinle ticaretini kesti bu zulm eden tavrindan dolayi,uygur turklerine yaptiklari icin.Çin h&m i bu tavrindan dolayi tehtit eden bi ulke. Ay o kadar cok sey var ki cok karisik yazdim qma ciddi anlamda cok kucuk gorunen ama ne olucak yaaa dedirten bu durumun altinda cok buyuk acılar var. Adamlar camilerimizi tuvalet olarak restore edip kullaniyor yikiyor. Son olarak zulme sessiz kalan dilsiz şeytandir diye hadis var belki simdiye kadar bunlari bilmiyordunuz ama simdi biliyorsunuz belki bakis aciniz degisir. Amacim size ters cevap vermek degil kesinlikle boyle yorumlar yapmayida istemezdim ama bu durumun ürkütücülüğü buna yazmaya zorluyor beni