Merhabalar .bebeğim 14 aylık şükür çok fazla uyku problemi olan bi bebek değil ama yaklaşık 15-20 gündür bazen ağlayarak bazen uyanıp ayağa dikilerek bizim yatağımıza geliyor .uyandıktan sonra asla yatağında uyumuyor ve yanıma alır almaz bizim yatağımızda uyuyor haliyle gece uykusu bölünüyor ,sabah uykuları etkileniyor erken uyanıyor .bu durumu yaşayan bi tavsiyesi olan var mı.Nasıl düzeltmeliyim ?