lidyahsn 3 ay 22 günlük yüz üstü koyunca çok sz duruyor sonra sıkılıyor ağlıyor kafasını tutuyor sorun yok. Kucağımda bacağıma yatırıncada duruyor. Gel gör ki yatak ta yerde yüz üstü koyduğum an birsz bakınıyor sonra ağlıyor
[silindi] lidyahsn Benim kızımda hic durmadi bir dk bile yuzustu yatiramadim. Simdi 11 aylik sadece yuzustu uyuyor 😁 Donmeye basladiktan sonra kendi donup duruyodu emekleyincede hosuna gitmisti.
NilMomm lidyahsn benim bebeğim de 3 ay 17 günlük. Aynı şey bizde de var. Günde birkaç kez koyuyorum ama diretmiyorum.
bir_melek_annesi lidyahsn durmak istemiyorsa yapcak bişey yok ağlatamayız çocuğu zaten ben yüzüstü koysam bile o kendi dönüyo artık 😂