Meraba kızlaar. Bugün 2 aylık bebeğim ve 2 yasındaki kızım için alışveriş yapmaya gittim. Lc waikikiye girdik. Fiyatlar uçmuş zıbın takımı bakıyorum 90-100 tl. Sweatshirt bakıyorum 80-90 tl. 3 5 parça bişey aldım kasaya geldim 800 tl tuttu. O Kadar parayı verdikten sonra gider Mango’dan H&M’ den alırım en azından kaliteye para vermiş olurum dedim. Kafayı yemişler heralde