ZmrNsa09 Emirin_Annesi10 benmki besignde uyuyodu aslinda yaz tatilinde 1 ay ananesine gittik haliyle yer yatagi yaptm sonrada eve dönünce besikte yatmak istemedi bide yanlz.kaldigni anlayincada korkuyo
Emirin_Annesi10 ZmrNsa09 hemen alışıyorlar malesef. Benimki aşırı hareketlendi birde emekliyor. Yer yatağında çok rahat ettim uyanınca kendi emekleyip geliyor😑 tabi bende yerde yanında yatıyorum tek rahatsız edici noktq o