Sedakcby bende prima kullanıyorum 4 ay oldu bebeğim dediğiniz gibi çok alerjen cildi olduğu için çık sık değiştiriyorum bezini. Bende sleppy denedim alıp prima kadar ediciliği yok. Hele preminum care kullanıyorsanız o performansı beklemeyin ama dönüşümle olarak kullanılabilir bir bez. Sık ta değiştiriyorsanız alabilirsiniz. Geceleri prima kullanırsınız. Ama asla molfix almayın alerjense. Molfix benm bebeğimi ilk doğduğu zaman bir pişik yaptı 40 gün geçmedi asla tavsiye etmem. En iyisi prima bana göre maa benekten bebeğe değişir. Benim bebeğe prima yaradı