Merhaba arkadaşlar bebeğim dün 2 aylık oldu ama gülmüyor çok dil döküyorum bakıyor bazen heyecanlanıyor ama gülmüyor uykusunda bazen gülüyor gelişim geriliği sen korkuyorum başına gelen varmı? Sağlığı yerinde çok şükür ama anne olunca herseyinden korkuyosun