Minikyavruum Kızlar bebeğim 44 günlük 5200 kg doğduğunda 3600 dü anne sütü veriyorum sadece napmalıyım emzik vermiyorum
AyazMerve Minikyavruum anne sütü ile alınan kilodan birşey olmaz korkmayın . Benimki de ayda 1 buçuk kilo alıyordu hep . Şimdi 10 aylığız normale dönmeye başladı 🙏
Feyza1 Minikyavruum 3450 doğdu anne sütü aldı hep ilk ay 4800 ikinci ay 6 kiloydu hep fazla ve önden gitti ama anne sütü olduğu için sorun olmadı. Sonra yavaşladı kilo alımı şuan yürüyor 11 kg. Yani korkulacak birşey yok 🤗
bir_melek_annesi Minikyavruum normal bence benim bebeğimde öyle ayda 1 kg alıyorlar ilk doğduğu zaman ama her bebek aynı değil tabi. Gazdan dolayında sürekli emmek ister dikkat et canım acıktı sanma
kdkdndnfjf Minikyavruum kilosu gayet iyi. komşum 4 kilo doğurdu, daha 1 aylık olmadan o kiloya geldi. maşaAllah her ikinizede herkesede demeeeeee nazar alırsın
bikerem Minikyavruum benim oglum da hizli ilerledi,sadece anne sutu aldigindan sorun degil,2520gr dogdu 45 gunluk 5500gram oldu
Hefe Benim bebeğim de 4 kg 120 doğdu ilk ay 5800 oldu 2.ay 7.5 kg oldu bana sorun yok gelişim iyi dediler
Gorkeminannesiii Minikyavruum normal normal bunu dert etme emzikte verme emzik ne alaka zaten anlayamadım 😅