inci_34 Bozzzzy devlette mi yaptıracaksınız özelde mi neden isiyromus doktor dğeil mi yapacak olan kendi muayene olup bakması gerekiyor detaylı
Pembebeyzmavi Bozzzzy doktorunuz saçmalamış hangi doktor bu? Bende oldum ameliyat kendi makineleriyle bakıyorlar ne tomografisi
Rojin Bozzzzy ilk defa duyuyorum bunu 😬 bende estetik oldum doktor kendi bakıyor zaten ameliyat edince açıyor görüyor içini 😊
Bozzzzy inci_34 allah allah nerde yaptırsam ben acaba bilemedim ki özele sordum 1200 TL dedi resmen ya