Kızlar bebeğim 3 aylık oldu 1 ay önce adet olmuştum şimdi üstünden 1 ay 5 gün geçti hala olmadım. Ama adet belirtileri yaşıyorum işte kasık ağrısı göğüs ağrısı gibi. Çoğunlukla Emziriyorum sadece günde 1 -2 defa mama veriyorum. Sizce böyle olması normal mi ?