Arkadaşlar bilenler bilir öncede yazmıştım ben grip olmuştum Ama hani olabildiğince bebekle temas halinde iken dikkat etmeye çalıştım Yine de bebeğime de bulaştı serum fizyolojik yapıyorum hırıltısı var öksürüyor biraz doktora götürdüm bir şey yok dedi Şu an tıkalı değil dedi ama çekmiştik yani burnunu falan ekstra önerebileceğiniz bir şey var mı Ne yapabilirim Hani daha kolay atlatabilmesi için . Çok üzgününüm gerçekten pazardan beri hiçbirşeyi yoktu dün gece emzirirken farkettim hemen akşamda bişeyi yoktu 🥺🥺🥺