Kızlar maşallah bebeğim çok hareketli 7,5 aylık olduk.Sütüm azdı şimdi takviye ile biraz daha iyi gibi bebeğim ek gıdaya çok mesafeli çoo zor yiyor.Bu saatten sonra anne sütü yarar mı ? Bana taktik verin ne yediniz de bebeğiniz kilo aldı mesela? Yorumları bekliyorum