Emineg35 Bebeğim 5 ay 27 günlük. 2650 doğdu. Şuan 7.100 gr. 1 aydır mama o da aralıklı kullanıyoruz. Genelde anne sütü alıyordu. Tadıma başladık sadece. Sağlık ocağı normal dedi ama bana zayıf geliyor. Geçen hafta enfeksiyon geçirdi. Baya rengi solmuştu. Daha yeni toparlıyor
Aysenes Emineg35 benim oğlumda 2330gr doğdu 6 aylıkken aynı kilodaydı 7.100gr bana jic küçük gelmiyordu vallaha .🙄 birde zaten iyi demişler bukadar kafaya takmayın.
Mrym3 Emineg35 benim oglumda 3140 doğdu pazartesi günü tartildi 7 kilo çıktı 6 ay 24 günlük bu arada doktor normal dedi . Sizinkide zayif degil bence normal
Balin_annesi Emineg35 benim kızım 2765 gr doğdu şuan tam 1 yaşında 8,5 kilo bana göre çok zayıf doktora da sormayı unuttum. Buradaki anneler Bi yorumlarmi? Sizce de zayıf mi . Ben çok kafaya takıyorum zaten iştahsız Bi çocuk üzülüyorum
Emineg35 Aysenes beslenmesi nasıl peki. Benimki çok nazlı. Emmeyi de bıraktı. Sağıp veriyorum, mama takviyesi de var şuan
Aysenes Emineg35 şuan 13 aylık hasta olduğu icin hicbirşey yemiyor içmiyor. Normalde de öyle herşeye ağız acan bir cocuk değil.
Emineg35 Aysenes çok geçmiş olsun. Benimki de öyle. 2 ay öncesine kadar şırınga ile takviye yapıyorum. İştahsız çocuk çok zormuş
Emineg35 Balin_annesi bize zayıf gelen çocuklarımız doktora göre sağlıklı ise sorun olmuyor. Persentil tablosuna göre zayıf ama doğum kilosundan gelişimini kıyasladıklarında o şekilde yorumluyorlar.
glcn-b Benim kızım da 2560 gram doğdu, 6 aylık 7500 gram, doktor çok iyi diyor. 7100 gram da çok iyi bence