KROAG Merhaba ? Bebeğim 3 ay 20 günlük bir anda sütüm azaldı sadece bende mi oluyor bu durum tamamen bitmesinden korkuyorum 😟
Haticeuras19 KROAG çok doğal sakın stres yapmayın ilk günlerdeki gibi doluluk her zaman beklemeyin azaldığını düşünüyorsanızda süt arttırıcı gıdalara ağırlık verin rezene bulgur havuç bol su yeşillik iyi gelir
Melek21 KROAG benimde ara ara oluyor 2 ay 23 günlüğüm oğlum bazen doyuyor bazen doymuyor iki gündür çok azaldı gece sağmasam mama vermek zorunda kalırdım
Elalale Bizde 2 ay 28 günlüğüz bugün ve 2-3 gündür sütüm çok az geliyor yiyorum içiyorum hiç bir şey fayda etmiyor 🤷♀️
Tontisimm Ben lohusayken çok strese girdim çok olaylar atlattım ve sütüm çekildi kızım 4,5 ay emdi çok üzüldüm ama bunada şükür sağlığı yerinde napalım😕🤲🏻
KROAG Göğüsün boş oluyor.Sert değil de yumuşak oluyor .Bir yerde okumuştum regl olduğunda süt azalırmış.Bende bir hafta önce oldum.Sütlerimiz bol olsun inşallah