Eylemkayaaa07 Kızlar normal doğumdan ne kadar süre sonra agdaya gittiniz bizim bugün 40 günümüz oldu ama korkuyorum biraz agdaya gitmeye dikiş yerlerinden dolayı
Deleted12 Eylemkayaaa07 özel bölge günah degik mi ya ağda yaptırmak başka birine. Valla hiç cesaret edemedim birine karşı açma olayını.
Mevacanimkizim Eylemkayaaa07 benim ablam kuaför ona yaptırıyorum başkasına cesaret edemem doğuma gitmeden yaptırmıştım ani doğum oldu 34 haftalıkken 40 i çıktı bir hafta sonra sonra gittim sezeryanla doğumdu bide bir sıkıntı olmadı çok şükür
Aylizinannesii Eylemkayaaa07 normal doğum yaptım bir sürü dikişim vardı 43.günde gittim hiç birşey olmadı alan kişi de önemli tabi 🙂
Eylemkayaaa07 Deleted12 benim sürekli gittiğim kuaför var sürekli aynı kişiye yaptırıyorum . Jilet haftada bir yapmak gerekiyor ama ağda 1.5 ayda bir gidiyorum ağda rahatlık o yüzden agdaya gidiyorum
Deleted12 Eylemkayaaa07 evet rahatliktir ama ben utanıyorum ya asla birine açıp tüyünü aldıramam doktorun yanında bile sakına sakına yatıyorum masaya. Iyi cesaretlisiniz.
Eylemkayaaa07 Mevacanimkizim Benimde gittiğim yerde 3 yıldır aynı kişiye yaptırıyorum farklı biri olsa çekinirim belki ama aynı kişi olduğu için rahatım
Mevacanimkizim Eylemkayaaa07 Cok rahatsız etmiyorsa birazdaha bekleyin isterseniz içinizde rahat eder o zman belki
Eylemkayaaa07 Deleted12 valla bende utanıyordum jiletle alıyordum bir ara görümcem zorla götürdü deneyeyim diye o günden beri gidiyorum rahatım 25 liraya bacak koltuk altı özel bölge tertemiz oluyor .
Eylemkayaaa07 Aylizinannesii ay benimde dışta 9 içte. 4 tane vardı. O yüzden korkuyorum. Siz ne kadar süre sonra ilişkiye girebildiniz peki
CerenKurt9 Ben de normal dogum yaptim 3 dikisim vardi neredeyse 10 gunde iyilestim 40tan sonra agdaya gittim hic bi problem olmuyo
Eylemkayaaa07 CerenKurt9 benim dışta 9 içte 4 dikisim var 21 günde dikişler attı şuan 40 günlük olduk gitmeyi düşünüyorum ama korkuyorum hem eşim yanaşmaya çalışıyor izin vermiyorum korkudan 😂
Eylemkayaaa07 CerenKurt9 3260 Gr doğdu. Bizim bebek çok yukaridaydi inmiyordu aşağı zorla doğurdum resmen o yüzden o kadar kesi atıldı
Htcliva Eylemkayaaa07 40 kontrolümde sordum agda yapabilirsin demisti ama benim dikişim ic dis toplamda ⅘ taneydi siz kuaförunuze biraz dikkatlice yapmasini soyleyin doktorunuzda sorun yok dediyse yaptirin ben henüz gidemedim firsatim olmadi