2prematureannesi Merhaba kızlar Bursa şehir hastanesinde bu sene içinde doğum yapanlar benim merak ettiğim bişey var. oda şimdi doğum yaptıktan sonra doğum kağıdıyla beraber nüfus müdürlüğüne mi gidip kimlik çıkardınız acaba ??
Derinsu34 2prematureannesi geçici nüfus kağıdı veriyorlar 1 hafta sonrada kargo ile nüfus kartı geliyor
betulunmevasi 2prematureannesi bende ağustos ta doğum yaptım dilersen isim belliyse hastahane senin adına nüfus müdürlüğüne kimlik için başvuru yapıyorlar. Form veriyorlar doldurup anne ve baba imzalıyor doğum olduktan sonra senin adına başvuru gerçekleşiyor. Ben formu doldurup verdim öyle çıkarttım kolaylık oldu. Dilersen de kendin nüfus müdürlüğüne gidip çıkartırsın karar sana kalmış.
2prematureannesi betulunmevasi çok iyimis bu ilk doğumda oğlum kuvezde yatarken kimlik işi biraz zorlaştirmisti güzel bişey olmuş bu çok teşekkür ederim 🙂
2prematureannesi betulunmevasi evet çok iyi olmuş ilk çocukta eşim hastane ve nüfus müdürlüğü arasında gel git yapmıştı baya zorlanmisti en azından bu şekilde nufusa gitmeye gerek kalmaz
betulunmevasi 2prematureannesi evet git gel baya zor olur sanırım bu uygulama özel hastanelerde de aynı şekilde oluyormuş bildiğim kadarıyla bu konuda baya kolaylık sağlanıyor